Volta comentada per l’entorn de Sant Vicenç 2014

Actualizat: Dll, 03/02/2014 - 9:09pm

El passat diumenge dia 26 de gener es va celebrar aquesta volta per l'entorn de Sant Vicenç amb una participació de 126 persones. Recollim el resum escrit pel Club Excursionista Sant Vicenç, organitzador d’aquesta activitat en col·laboració amb el Centre de Recerques Locals.

“El recorregut va ser de uns 10 km, començant a la Plaça Joan Prats (el Serral) tot seguit es van visitar les restes que queden del Molí del Serral, es va fer una visita al Rec que hi passa pel darrera, desprès a l'entrada del poble es va explicar dels horts del poble, a continuació una altra parada a la Creu del Terme, just al davant de l’església de Sant Josep, desprès una visita a el Moli dels Frares, pujada al cim del Puigcastellar lloc per esmorzar i explicació de les restes ibèriques que si hi van trobar a continuació cap al Mas Vila més conegut com El Remei (altra explicació). Vàrem baixar cap a Can Costa i al arribar a la Font del Llargarut es va fer un petit vermut per tots els assistents amb unes paraules del Sr. Domènec fundador del barri a l'any 1951, des de aquí cap al Parc Central Pi Gros per acabar aquesta volta. Cal destacar la col·laboració amb el CEL (Centre de Recerques Locals) ells van donar les explicacions oportunes dels llocs”.